Wednesday, May 26, 2021

シアトルの春 シルバーバーチの霊訓―スピリチュアリズムによる霊性進化の道しるべ  Silver Birch Spiritual Lessons-A Guide to Spiritual Evolution by Spiritualism

 



シルバーバーチの霊訓―スピリチュアリズムによる霊性進化の道しるべ

巻頭のメッセージ


わたしは荒野に呼ばわる声です。

大霊の使者の一人として地上へ参っている者です。

わたしがどの程度の霊であるかは、

わたしの説いていることが志向しているものから判断してください。

わたしの述べるささやかな言葉、わたしの誠意、わたしの判断、

皆さんとともに励んでいる真理普及の仕事が、

たった一つの魂の支えとなり、たった一つの魂に安らぎを与え、

暗闇の中でもがいているたった一つの魂に

光明をもたらしてあげることが出来たら、

それだけでわたしはうれしいのです。

シルバーバーチ




Message at the beginning


I am the voice of the wilderness.

A person who is visiting the earth as one of the messengers of the spirit.

How much spirit I am

Judge from what I am preaching.

The little words I say, my sincerity, my judgment,

The work of spreading the truth that we are working hard with you

Supporting only one soul, giving peace to only one soul,

To the only soul struggling in the dark

If you can bring light

That alone makes me happy.




No comments:

Post a Comment